Ben 34 haftalık gebeyim tansiyon şeker gebelikte çıkan durumlar stres korku kaygı en büyük tetikçileri deprem malum konumuz hepimizin içi yandı o bebekler enkazdan çıkarken içimizdeki çocuklarımız aklımıza geliyor benim ilk anneliğim olacak inşallah dua etmekten başka çaremiz yok İstanbul da yaşıyorum ve olası aynı deprem bizde de var anneler dua edelim iyi niyetlerle iyi morallerle hem bizler için hem orada olan anneler için dua her kapının kilidini açar Allaha sığınalım şu zor zamanları atlatalım inşallah herkes en azından 1 fatiha suresi okusun lütfen bunun zincirini oluşturalım