Canım bendede çok bel ağrısı oluyodu en başından beri ve hala oluyo. Doktora sordum geçen gün, hamilelikten önce ağrın oluyo muydu dedi bende evet regl dönemlerimde ya da azıcık iş yaptığımda oluyodu dedim. O da eğer ordaki kaslar zayıfsa hamilelikte iyice baskı olduğu için ağrıması normal demişti