Arkadaşlar deprem bölgesinde yaşıyoruz ve depremi çol net hissettik evden indiğimizde panik atak geçirdim ve sonra bi kaç artçı depremde 2. Depremdede panik atak geçirdim bebeğim 13+4 haftalık lekelenmem olmaya başladı bu sabah itibariyle çok korkuyorum hastaneyi bu yüzden meşgulde etmek istemiyorum doktoruma yazdım inşallah cvp verir bi bilgisi olan var mı bu konuda lütfem yardımcı olun