Betulll1996 benim de aşırı midem yanmam vardı süt iyi geliyordu ama bi saat sonra etkisi geçince daha da kötü oluyordu. Bence süt bi saat boyunca o yanmayı baskılıyor etkisi geçince daha da kötü oluyor. Sonra doktorum rennie duo şurup yazdı o da aynı şekilde oldu. Bağımlı etti beni şurup kendine resmen. İçmediğim zamanlardan mahvoluyodum. Şurubu sütü bıraktım. Şu an yandığında kalkıp biraz yürüyorum, sakız çiğniyorum, muz veya leblebi yiyorum daha iyiyim çok şükür