1 haftadır uğraşıyorum gece beşikte uyumuyor kucağımda uyuyor koyduğumda yarım saat sonra ağlıyor hiç böyle bi çocuk değildi 1 haftadır uyku nedir bilmiyoruz normal hali hiç bir sıkıntı yok sadece uyku sıkıntısı yaşıyoruz uyurken bile mırıldanarak uyuyor dönüyor burnunu kasiyor emzigi düşüp uyanıyor eskiden bikere uyanırdı uyanıkken çok iyi bi sıkıntısı yok 😞