K_firuze Merhaba biraz endişeliyim çünkü 5+4 haftada kanamam başladı şuan 7+3 haftalık hala devam ediyor sün kalp atışlarını duydum ama hala kanamam devam ediyor böyle bir dönem geçiren var mı tecrübelerinize ihtiyacım var hafif sağ kasıkta baskı hissediyorum ve katı şekilde kan parçaları geliyor
Zeynepozcan K_firuze eğilip uzanmayın, ağır kaldırmayın, mümkünse sürekli dinlenin, bol bol su için zaten doktorunuzunda bunları söylemesi gerekiyor ekstra yapılacak söylenecek bir şey yok
Rwerdst K_firuze canım tamamen yatmaya çalış. Kabız olmamaya dikkat et. Karnını kasacak hiç bir hareket yapma. Tuvalet dışı yataktan kalkma. Bol su iç.
Nolmuss K_firuze herkesin farklı oluyo benim ki maalesef düşükle sonuçlanmıştı ama arkadaşım doğurdu mesela hayırlısını dile her zaman