Arkadaşlar merhaba kardeşim 33+5 günlük hamile doktor bebeğin kafası büyük normal doğum olmayacak gibi sezeryanla yaparız demiş böyle bir şeyle karşılaşan varmı çok korkuyoruz tedirgin oldum.Ve özele gidiyorlar ben sizin yerinizde olsam devlette giderim demiş neden böyle bir şey derki doktor😥😥