rubeyyisarah 40 dakika sonra 38 haftalık oluyoruz artık 🤗 suan için normal doğum gözüküyor, açılmam vs hiç yok. Sadece karnımı çok sertleştiriyor ve hareketleri çok fazla acıtıyor artık. Bir an önce doğurmak istiyorum Allah’ın izniyle. O yüzden şuan net bir doğum tarihimiz yok maalesef. Vajinada baskılar çoğaldı yürümekte bile zorluk çekmeye başladığım zamanlar geldi 🤦♀️🥲