mrvsrcn Kızlar aşılamanın 11.günü sabah test yapmıştım negatif çıkmıştı şimdi tekrar denedim ve sonuç galiba oldu
BenimKucukYazCicegim mrvsrcn hayırlı olsun Yarın ilk idrarında Bir daha dene canım onda da pozitif çıkarsa Kan Ver
mayaden mrvsrcn AA sabah negatif çıktı yazdığın postu okumuştum cumartesiyi beklicem demiştin, çok sevindim inşallah sağlıkla alırsın kucağına canım benim 🥰
Alyamomm mrvsrcn canım inşallah vardır ben seni ne zamandır takip ediyorum senin adına çok sevindim hayırlısı olsun inşallah umarim bende yakın zamanda gebe kalırım dualarını esirgeme 🥰
mrvsrcn aybukekurt55 ya insallah sağlıkla vardır sende pozitifsin galiba kanda insallah sağlıkla artar
mrvsrcn Alyamomm 1 buçuk yıldır burdayım Rabbim hepimize nasip etsin hayırlı sağlıklı evlatlar kimseyi bekletmesin bu yolda 🤲🏻🤲🏻🥹
aybukekurt55 mrvsrcn inşallah kuzum hayırlı güzel haberler verelim inşallah kan ver yarın kesinleştir
Serencihannn mrvsrcn senin her postunu görünce aylardır çok dua etmiştim umarım herşet gönlünce olur rabbim kalbine göre versin 🙏🙏
catandgirlmom mrvsrcn çok tatlısınız 🥲 daha önce görmüştüm postlarınızı. Allahım sağlıklı bir gebelik sağlıklı bir bebiş nasip etsin inşallah ❤️