BerilGzl Merhaba gyn ferro kullanan var mı kabızlıkla nasıl mücadele ediyorsunuz ben basura doğru gidiyorum sanırım 🤦🏻♀️ Doktor içmelisin diyor🤕
Mavisilegamzeli BerilGzl Valla ben gece yatarken içiyorum zaten sabaha kadar hazmediyor hapı üstüne de birşey yemiyoruz ya bir yerden duymuştum kan ilacı böyle daha etkili oluyormuş diye
Fatmaaaa Ben de hamilegimin en basindan beri iciyorum gece yatmadan once iciyorum benim de kabizlik problemim olmadi. Ama sabahlari muhakak uyaninca ilik su iç yarim litre kadar cok ise yariyor