2-anne sadece bebegine odaklan sadece, sagliklisin ve o da sağlıklı, sana gelmeyi bekliyor, sadece bunu düsun, hepimiz o kadar iyi anliyoruz ki şuan seni. 14 şubat ta detayli ultrasonumuz var iple çekiyordum tum hevesim gitti, kendimi suçlu hissediyorum sevindigimde, şükrediyorum saglikliyim ve saglikla kucagima gelsin, sevdiklerim yanimda olsun diye dua ediyorum. Herkese ve her şeye üzülüyorum dua ediyorum edebiliyorum sadece. Kendimi uzup bebege de zarar vermek istemiyorum.