Baraninci_35 canım benim bende İzmir’deyim 7 aylık oldum şükür son günlerde yaşadığımız şeyler kolay değil ailem İstanbul’da Marmara içinde sürekli büyük deprem diyorlar şimdi aynısını İzmir için yapmaya başladılar. Bizim sadece tedbiri elden bırakmamamız gerekiyor hayat üçgeni vesaire bunlar önemli şeyler ama düşünüp kendinide bebeğinide korkutma biliyorsunuz anne üzüldüğünde bebeğinde aynı duyguları yaşıyor bu durumda etkilenmesini istemezsin bu zor zamanlarda evlatlarımızı kucağımıza alacağımız günü düşünüp azda olsa mutlu olmaya çalışalım 🙏🙏🙏Nolur kendinize ve bebeğinize dikkat edin..