1melek_annesii Benim bat 14 şubat daha test yapmadım belirtiler var sizde durumlar nasıl erkenden kan veya idrar testi yapan oldumu😊
Gunicka 1melek_annesii. Size kucuk tiyo hamilelik belirtilerinden birisi fazla idrara cikmak gece bile cok kiside olmaya bilir ama 70% kadin basina geliyor
kirpapatyasi0 1melek_annesii bat 15 bekliyorum canım test yapmadım yapmayı düşünmüyorum çok yanıltıyor testler bikaç gün geçerse kan veririm
bubuiledudu 1melek_annesii benim bat 12. Test yaptım aşırı silik ama kaç dk çıktı bakmadım bir iki dk da çıkmadı ama sonra bıraktım baya sonra gördüm kasikta batma ve goguslerde aşırı hassasiyet var. Normalde de olur ondan bilemiyorum.
Gunicka 1melek_annesii bende ayni her gun ayni saatde midem bulaniyodu ama bel agrisi tam olarak 1 ayinda banyodan sonra hiss etdim
Sedaboran21 bubuiledudu İnşallah hakkında hayırlısı ben tesi yaptım ertesi gunu devlete kan veridm ama iste sen 1 hafta bekle daha net belli oluyor 🙏
Minik1Civciv bubuiledudu benim bat 18-19 biliyorum çok erken ama sık idrara çıkıyorum ve sürekli gazım var acaba psikolojik mi 😔
kirpapatyasi0 1melek_annesii inşallah canım sende iyi haberler alırsın hepimizin hakkında hayırlısı olsun 🤲🏼❤️
1melek_annesii kirpapatyasi0 ben hamileyim kızlar bugün doktor randevum vardı rahim duvarı kalinlasmis kese henüz gözükmedi evde idrar testi yaptım çıft çizgi çıktı çok mutluyum allah herkese bu güzel duyguyu nasıp etsin😊