39+3’teyim üç haftadır falan 1 cm açıklıkla geziyorum ☺️ bugün yine aynıydı doktor iki kere alttan muayene etti. İlk muayeneden sonra kanama oldu daha önce, bugünde yanlış bilmiyorsam nişan geldi.
Her gün yürüdüm, hurma, adaçayı evde hareket vs pek çok şey denedim hala 1 cm. Yani bence Bebişler kendileri istemeden gelmiyorlar, yaptıklarımız da daha sonrası için kolaylaştırıcı olacak sanırım ☺️