Kızlar 14 haftalık gebeyim ilk günden beri bel ağrılarım devam ediyor , dün kontrolüm vardı ve sancı gözüktü doktorum düşük tehlikesi dedi , kanamam falan yok ama bel ağrım ilk günkü gibi devam ediyor benim gibi yaşayan varmı neler yapmalıyım dua edin nolur