kelebekucusu Kızlar bakar mısınız? Bu sabah başka hastanede yaptırdım. Doktor hepsinin ayni yerde olması gerekir sapma olmaması için dedi. ilk ikisi aynı hastane, aksam ayni saatte yapıldı, üçüncüsü farklı hastanede bu sabah. Saatleri ve günleri ile değerlendirir misiniz? Çok fark eder mi ayri labaratuvar olması? Sizce iyi mi artış?