Summerwine deprem bölgesinde değilim ama yakın çevrede kayserideyim bu yüzden burda da baya hissediliyor şehir dışında gidilebilecek kimse yok maalesef gidebileceğimiz yakınlarımız var ama onlar da hep yüksek katlarda oturuyorlar ve evlerimiz falan da baya yakın olduğu için en iyisi kendi evimiz diye düşündük