Zdogan sakin olun, yarın doktorunuza görünün bence. Tekrar kullanmaya devam edebilirsiniz belki doktor onerirse. Benim bir kere ufacik kahvrengi leke olmuştu hala kullanıyorum üç haftadır. Kanama alanı bitmesine ragmen. Grantiye almak için belki de bir müddet kullanmak gerekiyordur.