Srp34 29+2 günlük gebeyim ve hamileliğimin işk gününden beri sırt üstü uzanamıyorum sadece sola rahat uzanabiliylrum benim gibi olan var mı ???
Cihangirmom Srp34 bende öyleyim sırt üstü daralıyorum sol rahat oluyor sol tarafım uyusunda sağa yatıyorum sağa dönünce de çekiliyor gibi oluyor karnım
[silindi] Srp34 zaten doğrusunu yapıyosunuz. Sırt üstü yatmak bebeğe giden kan akışını yavaşlatıyor, doğrusu sol tarafa yatmak☺️
Ezgikrkl Srp34 Bende 29+5im sırt üstü yatmak zaten bebeğe ve size iyi değil kan dolaşımını azaltıyor en iyisi sol tarafa veya sağa yatmak ☺️