Sevgi56 ilaydakaya-21 valla hergün kuru kayısı yemesem bende öyleyim, mecbur her sabah yiyorum ve iyi geliyor
Ozlemiskndr ilaydakaya-21 sabah aç karnına 2 tane kuru kayısı ye iyi geliyor yoksa bende hiç çıkamıyorum
arirangg ilaydakaya-21 Kuru kayısı ya da ilaç olarak Duphalac. Doktoruna sorabilirsin ilacı. Bebeğine hiçbir zararı yok. Ama mutlaka doktoruna sor canım.
Bussra-10 ilaydakaya-21 Aç karna kayisi yada kuru incir ye , duphalocda icebilirsin bana doktorum vermişti,ama yinede oncesinde doktoruna sor
Cihangirmom ilaydakaya-21 demir ilacı kullanıyorsanız değiştirin kesinlikle ben ilaçları değişince rahatladım bide her gün meyveli kefir içiyorum