Zehross03 kendini böyle düşünüp yorma strese sokma. Bak eğer öncekilere kıyaslayarak olsaydı benim yüm bebeklerimin yasaması lazmdı. İlk gebeliğim sorunsuzdu. Sonra iki tane ikinci trimester kaybettim. Bi kac gün once lekelenmem oldu panikledim. Aonra dedim ki allahım ben maddi manevi herseyi yapıoyorum ilacımı alıyorum kuranımı okuyorum, takdir senin. Simdi daha eahatım. Doktorun sıkıntı yoomdediyse kendini rahatlatmaya calıs.