hulyaakgn34- bluemom_ suyunuz geldiğinde durmaz ilk yoğun olur sonra ara ara akar ama ıslatacak şekilde olur eğer nişanınız gelmediyse ilerleyen saatlerde de nişan da gelir kanlı olur su renksiz ve kokusuzdur yumuşak ılık ılık akar
Yaagmurr bluemom_ Merhaba hiç öyle foşur foşur su akacak diye beklemeyin 36. Haftadan beri akıntı gibi suyum gelmiş 38 de muayene de anlaşıldı ve bitmişti suyu acil doğuma alındım
bluemom_ 2022bebeki 37+1’imde ilk gebelik hafiften sancılarım başladı bugün dr kontrol etti 2 cm açıklık. Nişanımda gelmişti 2 gün önce. Su gelince 1 kerelik mi geliyor yoksa birkaç kez de gelir mi
Ela344 bluemom_ benimde sancılarım varda sorması ayıp nişan nasıl oluyor nasıl anlarız ilk hamileliğim bilgim yok 🙏🏻
2022bebeki bluemom_ Bir kerelik yoğun geliyor genelde sonrasında sızıntı şeklinde devam ediyor ara ara . Suyunuz geldiği zaman 24 saat içinde doğum olmak zorunda zaten
Ravzanur23 Bende bugün 39 haftalık oldum ama regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor ara sıra yani nasıl belirtiler oluyor benide bilgilendirir misiniz nasıl anlarım doğumun başladığını
bluemom_ Ravzanur23 benim de öyle Pazar’dan beri 37+2’yiz 2 cm açılmam var bugün dr söyledi. Hala ağrım var. Yarın kontrole gidicem tekrar açılmam arttmış olabilir. Sizde bi gidin görünün bence.
Woman3535 Tuvaletin gelmiş gibi hissediyorsun başta ben sık sık tuvalete gitmiştim bu yüzden suyum geldiğini anlamayıp sonra az az ve sık gelince anlamıştım sende burdan anlayabilirsin muhakkk anlıyorsun
Sosyolog Ben karnımda bir pıt sesiyle uyandım sonra nişan arkasında suyum az az geldi ama anlamadım ağrıda gelince gittim doktora suyun geliyor dedi az azda gelebiliyor ama normal akıntıdan fazla
Ravzanur23 @bluemom_ benim de yarın kontrolüm var yarın gidicem nasipse bakalım açılmam falan vardır inşallah 40 a merdiven dayadık biran önce doğurmak istiyorum