Sellmaseellma kesinlikle cok haklisin. Suan 18-1 günlük hamileyim. 12 haftalıkken fetal dna yaptırdım sonucum temiz gelmişti ama o sürecte yasadigim stresi anlatamam😥 neyse rahat ettim sukur ettik temiz geldi diye.. sonrasinra 5 hafta sonra tkerar aradilar neymis tekrar geriye dönük bakiyorlarmis kanimda bir sey cikmis bu ilk baslarina gelmis falan filan tekrar kan vermemi istediler para istemediler yalnız. Tekrar kan verdim korkuyla sonucumun cikmasini bekliyorum çok huzursuzum ayni strese iki kez yaşadım baklaim sonuçum nasil gelecek korkuyorum 😥😥😥