cf__ . Bizim her zaman fark vardı bu fark başlarda 30-50 gr vs idi büyüdükçe çocuklar 100 150 200 250 gr a kadar çıktı. Kaç haftalıksın bilmiyorum. Ama bu fark tek başına bi anlam ifade etmiyor. %25 fark artı doppler de bozulma (kan akışı) vs bunlar olmalı ki bi problem var denebilsin. Fark var demek sadece fark var demek ve ikizlerde çok çok çok yaygın bunu hep duyabilirsin bizimkiler belki bir kere ya da hiç (çünkü o ölçüm de doğru değilmiş sonra perinatolog söyledi) eşit olmadılar. Ama çok şükür ben ne hastaneye yattım ne kanamam oldu ne de çocuklarla ilgili ciddi bi problem. 32 ye kadar aşırı hareket kısıtlanması da olmadı gayet yedim içtim gezdim tozdum şimdi şimdi zorlanıyorum yalnızım işi mişi boşverdim yemek hazırlıyorum o kadar.1 Mart doğum ve bu zorlanma normal geliyor bana. Öncelikle iki kese olması iyi eğer tek plasenta varsa benim gibi,perinatolog kontrolünde olmak rahatlatıcı.Ben ayda hep iki randevu olarak ilerledim biri perinatolog diğeri kadın doğumda olmak üzere. Hiç mi hiç kafanıza takmayın. Fark da oluştu,birinin suyu da azaldı,birinde bi kaç hafta gelişim geriliği de oldu. Ama bugün şu aşamada iyiler. Bu gebelikte,olumsuz ya da bizlere gebe olarak ürkütücü gelebilecek pek çok şey duyabilirsin. Doktorunu seçme şansın varsa uyuştuğun nazik biri olursa daha az problem olur. Her şeyi detaylı sormanı tavsiye ederim ve ne demek olduklarını. Ben sormuyordum o an şoka girip, sonra eve gelip Google da arayıp felaket senaryoları yazıyordum ve kendimi gereksiz strese sokuyordum. Kontrol edebilme ihtimalimiz olan alanlar beslenme, stres yönetimi,uyku düzeni,egzersiz gibi konular. Şimdilik bu kadar bi şey sormak istersen sorabilirsin.