incii Kızlar bugün kan testi verdim 1.22 cikti biliyorum normalde negatif bence ama de bekleyelim dedi evdede bu testim pozitif cıktı.Ciplak gozle daha belirgin sizde goruyormusunuz.
Huhu21 incii bence var ama erken daha diye düşünüyorum ben isterseniz 1 hafta bekleyin ondan sonra tekrar kan verin 0.100 çıktığı zaman yok 🫶🏻
Edasak5 incii benim bu şekildeydi 3 gün sonra yine yaptım daha koyu oldu deneyin sizde ondan sonra kan testi vermeye gidin
Minaaaysc Huhu21 benim 0.200 cikmisti 4 gun sonra gebe oldugumu ogrendim ayni test boyleydi gec dollenme buyuk ihtimalle
incii beyza_77 normalde 27 gun bir oldugum icin 3uydu bana göre 5 gun bugun gecikeli dr da bu yuzden gittim.Ama en son ocak 6 da oldugum icin altisini baz aliriz sanirim.Her turlu gunum gecti yani🙏🏻
beyza_77 incii İnşallah hamilesindir canım kan pıhtılaşması gibi sıkıntıların yoksa pazartesiye kadar bekle bence kesinleşir kafan rahat olur
Zeynep0806 incii regli tarihim 6 demişsiniz bencede 6 sı baz alınır bu durumda 1 gün gecikme olmuş 3 gün sonra tekrardan test yapın çizgi net olur geç döllenmede olabiliyor şuan ince bir bulgur kadardır hayırlı olsun şimdiden sağlıkla gelsin