Geçen cuma eşimin zoruyla kan vermiştim 2.7 çıktı . pazarteside yine eşimin zoruyla tekrar kan verdim 46 çıktı fakat ben ülkemizde olan depreme o kadar üzüldüm ki sevinemedim gebe olduguma kimseye daha söylemedim şimdi eşimle tekrar kavga ettik doktora gitmem için baskı uyguluyo ne yapacagımı şaşırdım kızlar rabbim tüm depremzedelere yardım etsin ölenleri rahmet eylesin😞😞😞😞🤲🏻🤲🏻🤲🏻