Dünden beri bebeğim çok hareketli, 28.haftadayım deprem o kadar sarstı o kadar korktuk ki geceyi evde geçiremedik. Urfa’da yaşıyoruz hala evimize giremedik artçılar devam ediyor evimizde çatlaklar oluşmuş. Kasıklarımda çok ağrı var dualarınızı esirgemeyin, Rabbim beterinden korusun hepimizi. Psikolojimiz bozuldu artık bu kabus dolu günler bitsin hayırlısıyla 😔😔