Humeyraeslem1 Canım eğer riskli bir hamileliğin varsa devletin imkanları her zmn daha iyi oluyor , ama yok riskli bir durum yoksa ve maddiyatin elveriyorsa kesinlikle özelde yapmalısın , son dakikaya kdr eşinin yanında çekiyorsun sancini , açıklığın 9-10 cm e gelinceye kdr odanda annen eşin yaninda oluyor , son anda dogumhaneye geçiyorsun , ve senin ağzından sezeryan kelimesi çıkmadığı sürece kimse seni sezeryana almıyor durup dururken ,hatta eşin sezeryan yapın dese bile kimse umursamıyor , annenin istemesi lazım diyolar 🥰