[silindi] 36+6 haftalık hamileyim 2 haftadır bende öksürmekten bi hal olmuştum resmen öksürmekten boğazlarım kanıyordu 🥺 nane limon kaynattım içine bolca limon sıkıp 2 tatlı kaşığı bal koydum biraz da olsa rahatladım sonra doktoruma şikayetimi anlattım o da KBB doktoruna yönlendirdi hamileler için hafif antibiyotik mi ne varmış onu yazdı 3 gündür onu kullandım şimdi çok şükür iyiyim 🙏🏻 bi doktoruna danış istersen yada nane limon yap ya da siyah turp bul ortasını oy içine bal koy bi tabağa koy 1 gün beklesin ertesi gün aç karnına onun suyunu iç onun da faydasını gördüm çünkü ☺️