Selam arkadaşlar
52 ile hamile kaldım ve son iki ayım yatarak geçtiği için spor vs yapamadığım dan 14 kilo aldım 66 ile doğuma girdim.
1 hafta geçtikten sonra tartıldım 60 a düşmüşüm düşüş iyi mi sizce ayrıca her pazartesi tartılacağım çünkü halen karnım vs iyileşmedi.
Ben gibi sezaryen olanlar ne kadar sonra eski kilonuza kavuştunuz?
Bu arada korse de kullanmaya başladım.