Selamlar arkadaşlar
Pazar gecesi saat 22.30 23.00 arası tuvalete gittiğimde suyum geldi. İlk durur gibi oldu. Eşime haber verdim hemen. Hastanemi aradım. Ağrım sancım sızım yoktu. Doğumhaneden gelmem gerektiğini söylediler açılmam var mı diye baktılar, yoktu.
Doktorumu aradılar bilgilendirdiler. Zaten sezeryan yapılacağı için doğumun başladığını söyledi doktorum. Spinal anestezi ile 00.38de ikinci yavrumu dünyaya getirdim.
Yavrum ilk defa ameliyathanede gördüm Çok heyecanlıydım.
Odaya aldıklarında bir titreme başladı. Üşüme hissi de vardı az çok.
Bebeğimin şekeri biraz düşük çıktı serum verdiler. Serum bitene kadar da mama vermişler acıkmış yavrum.
Bana geldiğinde uyuyordu uyanmasını bekledim meme vermek için.
İlk gebeliğimde genel anestezi olmuştum nedense bu kadar ağır olmamıştı.
Belki aradan 4,5 yıl geçti yaşımın etkisi bilemiyorum belki spinalin etkisiydi.
Bugün taburcu olduk yavrumla evimizdeyiz.
Yavrumun doğduğu gün büyük deprem yaşandı.
Hem yastayız hem de yavrumuzdan dolayı mutluyuz.
Değişik duygular içerisindeyiz