aybukekurt55 normalde iki günde bir bakmıyorlar betaya. Sizin gibi erken öğrenilen sınıra yakın değerlerde iki günde bir artışa bakıyorlar. Bunu birkaç kez yapıyorlar zaten sonra kese oluşmaya başlıyor. Belli Bi değer yok sağlıklı demek için diye biliyorum