Lazistan daha önceden böyle bir riskli gebelik yaşayıp bebeğinizi kaybettiğiniz için doktorunuz önermiş.
Evet maddi açıdan biraz pahalı bir test ama bugün vermediğiniz 7bin tl daha sonra bebeğinizde çıkıcak herhangi bir hastalığı şuan göremiyor olmanıza ve belkide tedavi edilebilecekken geç kalmanıza neden olabilir. Kusura bakmayın ama daha önce riskli bir durum yaşamanıza sonucun genetik bozukluk çıkmasına rağmen doktorlar zaten anlaşmalı kurumlarına para kazandırmak istiyorlar gibi bir yaklaşımda bulunmanız üzücü. 2li-3lü-4lü testlerde bir oran veriliyor, sizinle aynı kriterlere sahip kaç annede bu hastalık çıkmış gibi ve sonuç %80 doğruluk payında. Fetal dna %99 doğrulukta. Tabiki herşeyi allah bilir, anne karnı kapalı bir kutu doğmadan ne olucagını kimse bilemez. Tüm bu olasılıkları birdaha gözden geçirmelisiniz bence. Sonuçta işin içine maddiyat girince söylenecek birşey kalmıyor. İnşallah çok sağlıklı bir şekilde yavrunuza kavusursunuz. 🤲🏻