Hareket etmesini çok seviyorum. Allahım eksikliğini göstermesin ama sanki biraz çok fazla hareket ediyor. Tekme atmıyor bu arada. Ya hıçkırık tutuyor ya da Sürekli dönüyor kıpırdıyor itekliyor. Karnımda canavar var gibi:D
Bu tehlikeli bir şey mi?
Bu arada kuyruk sokumu popo vajina ve kasık ağrımda var. Günlük 1 tane magnezyum içiyorum. Magnezyum biraz rahatlatsa da bazen bana mısın demiyor:(
Doktor en son 35+1 de baktı. Sancım yoktu. Bebekte her şey yokundaydı 37de çağırdı beni. O yüzden bu hareket işini size sormak istedim