Kucuk_melegim Kizlar buyuk tansiyon mu belirliyor gebelik zehirlenmesini ? Sadece küçük yuksek olunca sorun olmuyor mu
Iremnurrmemis23 Kucuk_melegim benimde vardı büyük 14 üstü küçük 9 üstü olursa hemen hastaneye gel demişti doktor bana
handelicious Kucuk_melegim hemen doktorunla haberleşmen lazım. Gebelikte küçük tansiyon daha önemli… küçük tansiyon 9 ve üstü gebelik zehirlenmesine doğru gider doktorun tansiyonunu kontrol altına almaya çalışacaktır
Kucuk_melegim handelicious benim tansiyonum 11/9 çıkıyor yani bu riskli mi ve birkere degl hep farkediyorum
handelicious Benimde tansiyonum yükselmeye meyilli… doktorum büyükten ziyade küçük tansiyonumun 9 ve üstü olduğunda mutlaka ona en kısa zamanda başvurmamı istedi
handelicious Kucuk_melegim doktoruna mutlaka haber ver bence canım…. kendi doktorum bu konuda beni çok uyardığı için yazıyorum.
handelicious Kucuk_melegim rica ederimm sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah 🤲🏻 Çok sık tansiyonunuzu ölçmeyin 4 saat aralıklarla ölçün. Sık sık ölçmekte psikolojik olarak tansiyonunuzun yükselmesine neden olur. Bol su için karbonhidrat tüketiminizi sınırlandırın. Doktorunuzda sizi yönlendirecektir geçmiş olsun💕
Kucuk_melegim handelicious çok teşekkür ederm dediğiniz gibi 4 saate bir olcerim doktoruma da bildirdim saten umarim sorun görmez bol su içiyorum tuvalete de cok cikiyorum bu yüzden sağlıkla bi alsaydim kucağıma
handelicious Kucuk_melegim içiniz rahat olsun alırsınız sağlıkla kucağınıza Allah’ın izniyle azıcık kalmış💕
Gorkim Bwnde bugün doktora gittim tansiyonum yükseliyor 14 e 9 da şuan takip dediüç beyaz yasak karbonhidrat yasak bol bol limonlu su yeşil çay içilecek
Snstr Benim doktorum da 140/90 dan fazla cıkarsa gel dedi, gebelik zehirlenmesi olması için idrarda protein çıkması gerekmiyor mu?
Kucuk_melegim Snstr bende eser miktarda vardi normal dedi ama simdi küçük tansiyonum 9 oluyor bende saniyordum 140/90 olucak oyle değilmiş