zeliscn Arkadaşlar ultrason resmini Gizmih @Gizmih rica etsem resim nasıl yüklüyorsunuz yapamadım bir türlü
zeliscn Gizmih yani nasıl bir yol izleniyor anlayamadım tam olarak . Oraya onu yüklediniz sonra nasıl oluyo tam olarak anlatabilir misiniz
Seyma25 esmerella37  Banada bakarmısınız 18 haftalık hala cinsiyeti göstermiyor 🥲
zeliscn Gizmih tamam teşkkür ederim yaptım rica etsem bakar mısınız ben paylaşımda yeni postta cinsiyet tahmini
alyakaram Cerenoruc ikili test yaptırdıysan hcg değerine bak 50 dem aşağı ise erkek yukarıdaysa kız genelde doğru
zeliscn Lyamayy yaa cidden mi bende erkek gibi gördüm sanki ama sanırım sizin yorumunuz hep çıkıyordu karıştırmıyorsam sizi :)
alyakaram Lyamayy ikili testte kan alıyorlar ya free beta hcg bende biryerde duydum baktıklarımın hepsi tutuyor bir bak istersen bende 46 çıktı merakla cinsiyeti bekliyorum
alyakaram zeliscn canım doğruysa bu teori kız bebişin ben de bu hafta öğreneceğim cinsiyeti benim 46 çıkmıştı haber veririm inşallah
Rabia_kis123 Busraaakbyyb burda hicbirsey belli degil yani bir tahminde bulunmamiz imkansiz gibi cok erken daha