Merhaba kızlar bu ikinci gebeligim bebegim 36 haftalikta kanala girmiş dedi ebe şuan 37+2 haftalik hamileyim karnımın üst kısmı da boşaldı sürekli karnım sertleşiyo geceleri sürekli kalkıyorum tuvalete 2 gundur ishal oldum bunlar dogum belirtisimi sizce bu belirtilerle bebeginiz nezaman geldi dunyaya çok heycanliyim