Umutluanne1 Arkadaşlar perşembe günü doğuma girecek var mı ? Perşembe günü doğumum var hem heyecanlıyım hem içim buruk değişik duygulardayım . Depremden ne hissedeceğimi bilemiyorum 😔
Elifsntrk Umutluanne1 Ben 😣 sabahtan suni vermeye başlıcaklar hayırlısı inşallah 🙏🏻 Benim de ikinci bebeğim içim buruk korkum var ayrıca bebeğim minik birkaç hafta geriden geliyor bişey olur mu korkusu içindeyim allah yardımcımız olsun 🤦🏼♀️
mercimektanesii Umutluanne1 benim de sabah 9 sa sezeryanım var deprem yüzünden etrafımda herkes memlekettine gitti bi ben kaldım psikolojim berbat
Nur_19 Umutluanne1 Bende 10 Şubat cuma yatış yapacağım suni sancı alacağım benimde deprem dolayı üzüntülerimi var doğuma odaklanamıyorum Allahım hepimize kolay ve hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
_almirasmom Umutluanne1 benımde dogum gunum 9 subattı inşallah sağlıkla almıssınızdır bebısı kucagınıza 🙏
Umutluanne1 Elifsntrk Allah Sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 kaç haftalık şuan haftası
Umutluanne1 Elifsntrk kız bende haftası küçük sandım 2 hafta geriden gelse bile 37 hafta oluyor gayet iyi haftası sen hiç korkma canım 🙏🏻bende perşembe günü 37+3 oluyorum nasipse nst de sıkıntı olduğu için 38 i bekleyemiyorız
Mervim Elifsntrk bende cuma günü 39+6 da alacak doktor sezeryan önerdi. Açılmam yok. İnşallah hayırlısıyla kucağımıza alırız.
Elifsntrk Umutluanne1 yaa içime su serptiniz allah razı olsun vallaha kafamda Okadar çok kurdum ki anlatamam… sağlıkla gelsin hepimizin yavrusu 🙏🏻🙏🏻🌸
Elifsntrk Mervim açılma olmadığı için mi sezaryen önerdi acaba ? İnşallah canım Allah hepimizin gönlüne göre versin sağlıkla kavuşalım 🙏🏻
Cubukmakarna Benimde persembe sabah 8:30 Dogumum olacak. Hic sevinemiyorum. Kizim da oandmei patlamisti oglum da bu afet. Hic huzurlu dogumlarim olmuyor
Umutluanne1 Cubukmakarna Allah beterinden korusun gerçekten çok stresli ve üzücü zamana denk geldik heyecan falan yok neredeyse 🥹
Cubukmakarna Umutluanne1 heyecanim soyle; 36. Haftadan beri hastayim. Zar zor ates oksuruk atlattim. Son 1 haftadir tekrar burnum doldu. Anestezi doktoru da belden uyusturalim diyor ben dayanamam genel istiyorum. Enfeksiyon varsa icine inebilir dedi. Yarin son kez konusacagiz:/
Umutluanne1 Cubukmakarna ayy dayanırsın kız niye dayanamayacaksın zaten tansiyon nabız falan yükselince müdahale ederler hemen . Enfeksiyon inmesin bebeğe 🥹bende çok korkuyorum doğumdan ama bebeği de görmek istiyorum o an
Cubukmakarna Umutluanne1 bebege sknti olmuyormus bana bronsit zature oluyormus. bebege olsa riske atmam zaten
Umutluanne1 Cubukmakarna ay son haftalarda bulunur zaten hastalık . Allah yardımcın olsun umarım atlatırsın tez zamanda
Umutluanne1 mercimektanesii Oyy Allah yardımcın olsun bebeğine kavuşacağını düşün üzülme annesi . Hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah. Kötü döneme denk geldi maalesef ki 🥹
1236_35 Benimde 9 Şubat sezeryanim var sabah 7.bucuk yatış olcak gün içinde alırım dedi artık Allah hepimizin yardimcisi olsun 🙏😞🕯️
Umutluanne1 1236_35 amiiin inşallah Sağlıklı sıhhatli kavuşmak nasip olur inşallah 🙏🏻 heyecan korku üzüntü değişik duygular var insan da ya bi değişik
Ebbbr Benimde hem çok heyecanlıyım hem çok korkuyorum 2. Gebeliğim ilki normaldi bu sezaryen. Deprem olayları zaten modumu yerle bir etti ama Allah hakkımızda hayırlısını versin ona teslim bekliyorum çok kasılmam var yürüyemiyorum bile
Umutluanne1 Ebbbr Allah bu yollarda kimseyi eylemesin sağlıkla kavuşalım inşallah . Normali yaptıysan sezeryani hayli hayli yaparsın bence . Az kaldı kasılmalarla az daha sabır . Bende de 1-2 hafta öncesine kadar aşırı korku vardı şuan tam tersi bi durgunluk var