uzaydanbirisi Merhaba kızlar , 12. Haftamdayım kasık ağrım çok fazla var otururken filan bile sanki hem batıyor hem ağrıyor. İster istemez korkuyorum 😞Yaşayan var mı bu haftalarda?
OnurBurcu93 uzaydanbirisi merhaba normalde ben de 20. Haftalarda çoktu başlangıç olarak bir doktorunuza sorun isterseniz çok uzun yürüyüş yapıyorsanız o da tetikler bir de merdiven inip çıkmak benim o haftalarda yürüyüşler tetikliyordu
Es2525 uzaydanbirisi bu aralarda ağrılarınız olur ama cok şiddetliyse doktora gidin hem içiniz rahat etmiş olur daha cok dinlenmelisiniz
butterfly35 uzaydanbirisi canım kasık ağrısı her haftada görülebilir bir şey ama uzanıp dinlendiğinde geçmeyen bir ağrıysa bekleme doktoruna ulaş lütfen riske atılacak bir durum değil. İçini de ferah tut Allah’a emanet yavrularımız ❤️
Mavi- uzaydanbirisi ben de 12.hafta içerisindeyim özellikle bugün inanılmaz derecede oldu ani sancı gibi girip geçiyor fakat çok sık tekrarlıyor biraz daha takip edeceğim olmazsa doktorumla görüşeceğim siz de mutlaka takip edin kendinizi inşallah problem olmaz 😞
cf__ Benimde ağrım çok fazlaydı 12 haftalık benimde doktor bugün progestsn yazdı bir an önce doktorunuzla görüşün bence
cf__ uzaydanbirisi sizde baş dönmesi yapıyor mu peki sırtınızı ısıtın ayaklarınıza kalın çorap giyin o bana iyi geliyordu genelde ayakta durduğumda başlıyor ağrı
ayse_1960 uzaydanbirisi 9+3 deyim benimde o şekilde gaz olabilir yada uzuntude yapıyormuş kanama yoksa korkmayın diyorlar