Arkadaşlar rahim kısalığım 22.haftamda 31 e düşmüştü o zaman doktorum kontrol altına almıştı 8 tane iğne kullandım. Progestan hap ve fitil olarak kullandım. O ara sık sık doktora gittim 27.haftamda 37 cıkmıstı ozaman iğneyi bıraktırdı bana ama progestan ve magnezyuma devam ettim.. Dün gittim doktora 30+5 haftalık malesef 27 düşmüş . Bebeğe ciger geliştirici iğne vurdurdu. Erken doğum riskim olduğu için. Olurda erken gelirse diye. Bide ekstra bi ilaç daha verdii. Adalat crono diye kullanan varmı arkadaşlar ? İnşallah vaktinde doğar erkenden gelmez 😢 bütün hamile anne adayları sağlıkla vakitlerinde alalım bebişlerimizi inşallah 🤲🏻🌸