Canımız annelerimiz, her vatandaş gibi gücümüzün yettiğince maddi manevi destek hepimizin borcudur.
Annelerimizden “çekilişte verilecek ödülü bağışlayın” şeklinde bir talep geldi. Biz çekilişi iptal etmeyi düşünmüyoruz çünkü emek verip katılım sağlayan 35.000 annemiz var. Ne zaman çekilişe devam edeceğimiz şu an gündemimizde değil, bu konuda da anlayışlı olacağınıza eminiz.
Fakat Happy Mom Anneleri adına çekiliş ödülünün miktarı kadar ek bir bağış yapma kararı aldık. Bu tür şeyleri çok söyleme taraftarı olmadık hiçbir zaman. Fakat bağış Happy Mom Anneleri adına yapıldığı için bilmenizi istedik.
Birlik ve beraberlik ile aydınlığa çıkabilmeyi diliyoruz…🤲
