Hepimize tüm türkiyemize geçmiş olsun.. şimdi burada beni lincleyecekler ama lütfen hakaret edecek olanlar bu tarz postlara girmesin, eğer girdiysede kötü yorum yapmasın.. Hepimiz aylarca yıllara hamilelik hayali kuruyoruz çabalıyoruz çünkü..
Sorun başlıkta kızlar, ovulasyon testime yorum yapın nie böyle lütfen 😥 ilk adet günümü de sayarsak bugün döngümün 19. Günü 🥺 nie böyle takılmış kalmis olabilir pes etmelimiyim
