birminnosannesi_ Neler yaşıyoruz arkadaşlar ya? Doğalgaz patlaması deniz seviyesi yükselmesi falan sular kaldırıma çıkmış başımıza daha neler gelebilir? Allahım hepimizi sakınsın🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Tugbaakcy birminnosannesi_ sular iskenderun şehrine baya taştı felaketi yaşıyoruz artçılar durmuyor yardım ulaşmadı bize daha merkezde iskenderundalar durum çok vahim görünen hiçbirşey
Mckeymouse birminnosannesi_ içimden geçen kıyamet geliyor diyor dünya dualarla ayakta durmuş dua edelm
Deletedmom_116 Allah sonumuzu hayr etsin 🥺 Ama pek bı hayra benzemiyo O kadar fekawte normal bakiliyo Umursanmiyo 🥺🥺
birminnosannesi_ Deletedmom_116 aklımdan geçenleri söyleyip korkutmak istemiyorum bunun için Allah yardımcımız olsun yani😓😓
Deletedmom_116 birminnosannesi_ soylenmesede görünen köy 🥺🥺Kar fırtına sel deprem Konyadayim Yollar kapalı Evden çıkınca mecbur yürümek zorundayım araba xikmaiyo giremiyo …. Bı yandan deprem bir yansna fırtına … Bir yandna umursamaz insanlar… Herşeye rağmen rahat rahat hayatına devam edenler vicdani bile torpilenmeyenler ..
Tugbaakcy birminnosannesi_ yemin ederim çok kötü yok oldu hatay yok oldh yardım çok geç geldi limanda konteynrlardakş kimyasallar yanyor yangın sönmüyor söndürülemiyo dualar edin hatay bitti öldük dirildik
Tugbaakcy birminnosannesi_ edilemiyor patlama oluyor hep. Zaten yağmur durmadı gece boyu dün felaket yağmur yağdı dolu yağdı sönmedi kimyasal ama ne bilmiyoruz eşim orda güvenlikti bilmiyor o bile.
birminnosannesi_ Tugbaakcy ahh ya nasıl bir çıkmaza girdik Allahım😢dua etmekten başka çare var mı ki?
Pembesarelle2 birminnosannesi_ Rize 1. Derece deprem bölgesi değiliz fakar depremi en derinden hissettim. 1 derece sel ve heyelan bölgeseyindeyiz Allah yardımcımız olsun
melegimhosgeldin1 Bizim buradad iki gün kar yağdı fırtına Dan yollar kapalı hep 🥺Allah hepimizin yardımcısı olsun