Benim tansiyonum da hep 8-5 civarlarında bir arkadaşımdan duymuştum düşük tansiyon da zararlıymış bir şey olur mu acaba ben tansiyonum düşükken kendimi rahatsız hissetmiyorum tansiyonumun normali bu yani gebelik harici de doktor bi şey demedi şimdiye kadar