Benay Gulsum2308 bebeğin vücudunda gül lekesi oluşuyor derler eskilerin sözü hurafe olarak görüyor çoğu insan ama bazılarının da başına gelmiş ne kadar doğrudur bilinmez tabi ama ben inanıyorum böyle şeylere çünkü etrafımda bunlarla ilgili çok şey oldu komşumuzun mesela yüzünün sağ tarafı komple yara kırmızı böyle annesi her seferinde konu açıldığında o gülü yüzüme sürmeyecektim diye ağlar kızı baş örtüsüyle saklıyor yüzünü çoğu zaman ne kadar doğru bilinmez tabi
Gulsum2308 Benay aaa ben bilmiyodum bu anlama geldiğini canım sağol bu kadar açıklayıcı yazdığın için. Bende böyle şeylere inanırım aklımda bulunsun
Benay Gulsum2308 annem hamile olduğumu öğrendiği an kocamı Aradı şakın gül alma ona diye o da bilmiyormuş garibim annen Aradı niye bile diyemedim dedi dedim durum bu bu yüzden diyor hurafe belki ama işte yine de inanıyorum ben ciğere dokunma derler kaynanama demişler ciğere dokunup elini nere sürersen orda leke çıkar diye o da inanmamış bi deneyelim olacak mı demiş eşime hamileyken bacağına dokunmuş şimdi eşimin bacağında kocaman el izi var hatta kaynanamla dalga geçerim madem deneyecektin parmağınla değ geç niye komple elini değdin diye o yüzden bizim tarafta böyle şeyler çok oluyor
Gulsum2308 Benay evet bizimkilerde meyve yediğinde elini bi yere sürme sakın bebekte Doğum lekesi çıkar derler, sakız çiğneme bebeğin ağzı çok akar vs bunun gibi şeyleri çok söylerler bende çevremde gerçekten olduğunu görünce inanıyorum açıkçası
Ayseminaa Ay inşallah öyledir ben kokladım bide çok ciddi gaz problemi yaşıyorum sizde böylesi bir sıkıntı var mı
Nagihan1 Ya ben hiç bilmiyodum midem bulanıyo diye sakız çiğnemiştim sürekli. Et kesmistim bi yere dokundugumu sanmiyorum ama suan okuyunca cok tereddutte kaldim. Meyve falan kestiginde de aynı sekilde. Bunlar gercekten gercek mi ya korktum