DNL23
Sezaryeni korkutarak anlatırsalar korkma 20 gün oldu sezaryen olalı sadece ilk 3-4 gün yürürken oturup kalkarken zorlandım oda aman aman değil sonra normal halime dönmeye başladım Sezaryen olurken de tek acı duyduğum şey bileğimden damar yolu açmaları oldu iğneden çok korkarım belimden yaptıkları iğneyi hissetmedim bile