Arkadaşlar kusura bakmayın böyle bi günde yazmaya utanarak sormak istiyorum. 6 haftalık gebeyim. Bugün kalp atışı için gittik üstten baktı göremedi. Alttan bakmasını istedim gene görülmedi. Sonra özele gittim. Doktor daha çok ufak kese daha 11mm, 20mm olmadan kalp atışı görülmez dedi. 5 küsür haftalık dedi (tam hatırlamıyorum) haftaya tekrar gel dediler. Böyle bir durum yaşayan varmı.