Tugbanass Aralık ayında aşılar toplatılmıştı ama suan yenileri az sayıda sağlık ocaklarına veriliyor. Aşı olmak isteyenler doktoruna sorarak olabilir. Ben ilk dozunu ocak ayında oldum, hemşire ikinciyi belki yapamayız dedi. Sayıyı az gönderdikleri için her gebeye bir doz yapabilirsek iyidir diyorlar.