Herkese merhaba öncelikle ülkemizde yaşanan depremden dolayı hepimize çok geçmiş olsun 😔 Hamilelik için kan testi verdim ve Beta Hcg 393,81 çıktı ancak doktor değer biraz düşük kimyasalda olabilir dedi sizlerinde düşüncenizi merak ediyorum sizce düşük mü değerim 😔