mervegny1 37+3 deyim bebeğin başı aşağıya dönmemiş 38 de sezaryenle alırım dedi beklesin istiyorum ama tek damar da çeltik var şuan iyiyim ama sıkıntı yaşanabilir alalım dedi bu durumu yaşayan var mı
Kadereray mervegny1 Merak etme benim bebeğim şuan 39+3 dün gittim doktora dönmüş dedi ne zaman döneceği belli olmuyor bekleyebildiğin kadar bekle derim ben Allah yardımcımız olsun 🙏
mervegny1 Elilar2225 öyle dedi evet ama ilk gebelik olunca insan normal doğum hakkını kullanmak istiyor
mervegny1 Kadereray perşembe günü yeniden gidicem daha net konuşacağım inşallah hakkımız da hayırlısı olur Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🌸